Wczytuję dane...
2569,00 zł*
* z podatkiem VAT
Model: DEOS 353CV
Producent: Mirka
Gwarancja: (zobacz szczegóły) 36
Kod producenta: mMID3530201
Waga produktu: 0.97 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!

Elektryczna szlifierka oscylacyjna MIRKA DEOS 353CV skok 3.0

MirkaCode: MID3530201

Mirka® DEOS to elektryczna szlifierka oscylacyjna o stopie prostokątnej, posiadająca wszystkie innowacyjne funkcje szlifierki Mirka® DEROS. Kompaktowa konstrukcja o wysokości 10 cm i niskie profilowanie, zapewnia szerokie możliwości manewrowania narzędziem i wysoką precyzję podczas realizacji prac szlifierskich.  Nasze urządzenia były wielokrotnie nagradzane za innowacyjny design. Ten sukces powtórzyliśmy również w przypadku szlifierki DEOS. Naszym priorytetem w procesie projektowania była ergonomia. Dzięki temu korzystanie ze szlifierki jest komfortowe i nie powoduje zmęczenia dłoni.

Specyfikacja techniczna


Moc    250 W
Prąd wejściowy (V AC)    220 - 240
Prędkość obrotowa (obr./min.)    5000 - 10000
Oscylacja (mm)    3
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm)    81 mm x 133 mm
Waga (kg)    0.97kg
Poziom hałasu, LpA (dB)    69
Opakowanie

   Pudełko kartonowe




Rejestracja gwarancji

Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.

Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.

Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.

Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.

Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.

Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.

Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.

Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach.

Opinie Klientów
Zaloguj się