Elektryczna szlifierka oscylacyjna MIRKA DEOS 353CV skok 3.0
Mirka® DEOS to elektryczna szlifierka oscylacyjna o stopie prostokątnej, posiadająca wszystkie innowacyjne funkcje szlifierki Mirka® DEROS. Kompaktowa konstrukcja o wysokości 10 cm i niskie profilowanie, zapewnia szerokie możliwości manewrowania narzędziem i wysoką precyzję podczas realizacji prac szlifierskich. Nasze urządzenia były wielokrotnie nagradzane za innowacyjny design. Ten sukces powtórzyliśmy również w przypadku szlifierki DEOS. Naszym priorytetem w procesie projektowania była ergonomia. Dzięki temu korzystanie ze szlifierki jest komfortowe i nie powoduje zmęczenia dłoni.
Specyfikacja techniczna
Moc | 250 W |
Prąd wejściowy (V AC) | 220 - 240 |
Prędkość obrotowa (obr./min.) | 5000 - 10000 |
Oscylacja (mm) | 3 |
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm) | 81 mm x 133 mm |
Waga (kg) | 0.97kg |
Poziom hałasu, LpA (dB) | 69 |
Opakowanie |
Pudełko kartonowe |
Rejestracja gwarancji
Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.
Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.
Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.
Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.
Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.
Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.
Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.
Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.
Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach.