Pneumatyczna szlifierka mimośrodowa MIRKA AOS 130NV 32mm SKOK 3,0mm
Szlifierka oscylacyjna AOS 130NV to bardzo lekkie i ergonomiczne urządzenie, wyposażone w nakładkę 32 mm z szybkim systemem mocowania. Urządzenie przeznaczone jest do usuwania drobnych wad lakierniczych. Ze względu na swój kształt, kontrola obrabianej powierzchni jest bardzo łatwa.
Szlifierka może być stosowana w przemyśle motoryzacyjnym, warsztatach blacharsko-lakierniczych jak również w przemyśle drzewnym. Wraz z AOS 130NV zaleca się stosowanie krążków ściernych POLARSTAR SR. Trzy milimetrowa oscylacja gwarantuje bardzo wysoką jakość powierzchni po obróbce. Ze względu na bardzo równomierną rysę po szlifowaniu powierzchnia jest łatwa do wypolerowania.
Zestaw zawiera szlifierkę i 3 rodzaje nakładek 8294596311, 8294598311, 8294593311.
Specyfikacja techniczna
Prędkość obrotowa (obr./min.) | 8500/min |
Oscylacja (mm) | 3 |
Rozmiar nakładki szlifierskiej (cal) | 1,25 |
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm) | 32 mm |
Waga (kg) | 0.6 |
Poziom hałasu, LpA (dB) | 75 |
Poziom wibracji (m/s2) | 2.22 |
System odpylania | Non vacuum |
Ciśnienie robocze (bar) | 6,2 |
Przekładka w zestawie (kod) | 8294593311, 8294596311, 8294598311 |
Zapotrzebowanie na powietrze (l/min) | 509 l/min |
Rejestracja gwarancji
Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.
Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.
Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.
Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.
Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.
Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.
Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.
Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.
Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach.