Wczytuję dane...
1449,00 zł*
* z podatkiem VAT
Model: ROS 625CV
Producent: Mirka
Gwarancja: (zobacz szczegóły) 36
Kod producenta: 8993025111
Waga produktu: 0.85 kg
Realizacja zamówienia: 5 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!

Pneumatyczna szlifierka mimośrodowa MIRKA ROS 625CV 150mm SKOK 2.5mm



      
MirkaCode: 8993025111

MIRKA ROS 625CV ta pneumatyczna szlifierka oscylacyjna to świetny wybór do specjalnych zadań szlifierskich. Skok oscylacji 2,5 mm. Możliwość szlifowania bezpyłowego po podłączeniu do systemu odsysania pyłu. Szlifierka MIRKA®ROS 625CV jest wyposażona w stopę 150 mm.





Specyfikacja techniczna

Moc znamionowa 209 W
Prędkość obrotowa (obr./min.) 12000
Oscylacja (mm) 2.5
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm) 150
Rozmiar nakładki szlifierskiej (cal) 6
Waga (kg) 0.85
Poziom hałasu, LpA (dB) 79
Poziom wibracji (m/s2) 2.14
System odpylania Central vacuum ready
Ciśnienie robocze (bar) 6,2
Przekładka w zestawie (kod) 8292602011
Zapotrzebowanie na powietrze (l/min) 481





Rejestracja gwarancji

Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.

Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.

Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.

Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.

Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.

Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.

Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.

Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach. Rejestracja oznacza uprawnienie KWH Mirka Ltd. do przechowywania i wykorzystywania informacji zawartych w formularzu.

Opinie Klientów
Zaloguj się