Pneumatyczna szlifierka mimośrodowa MIRKA ROS 625CV 150mm SKOK 2.5mm
MIRKA ROS 625CV ta pneumatyczna szlifierka oscylacyjna to świetny wybór do specjalnych zadań szlifierskich. Skok oscylacji 2,5 mm. Możliwość szlifowania bezpyłowego po podłączeniu do systemu odsysania pyłu. Szlifierka MIRKA®ROS 625CV jest wyposażona w stopę 150 mm.
Specyfikacja techniczna
Moc znamionowa | 209 W |
Prędkość obrotowa (obr./min.) | 12000 |
Oscylacja (mm) | 2.5 |
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm) | 150 |
Rozmiar nakładki szlifierskiej (cal) | 6 |
Waga (kg) | 0.85 |
Poziom hałasu, LpA (dB) | 79 |
Poziom wibracji (m/s2) | 2.14 |
System odpylania | Central vacuum ready |
Ciśnienie robocze (bar) | 6,2 |
Przekładka w zestawie (kod) | 8292602011 |
Zapotrzebowanie na powietrze (l/min) | 481 |
Rejestracja gwarancji
Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.
Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.
Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.
Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.
Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.
Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.
Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.
Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.
Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach. Rejestracja oznacza uprawnienie KWH Mirka Ltd. do przechowywania i wykorzystywania informacji zawartych w formularzu.