Wczytuję dane...
1349,00
Model: ROS 650CV
Producent: Mirka
Gwarancja: (zobacz szczegóły) 36 miesięcy
Kod producenta: 8993000111
Waga produktu: 0.85 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!

Pneumatyczna szlifierka mimośrodowa MIRKA ROS 650CV 150mm SKOK 5mm



      
kod  8993000111

MIRKA ROS 650CV to pneumatyczna szlifierka oscylacyjna z centralnym odsysaniem pyłu. Skok oscylacji 5mm. Urzadzenie wyposażone w nakładkę szlifierską o średnicy 150 mm. Możliwość szlifowania bezpyłowego po podłączeniu do systemu odsysania pyłu. Szlifierka ogólnego przeznaczenia dla wszystkich rodzajów powierzchni.


Specyfikacja techniczna

Moc znamionowa 209 W
Prędkość obrotowa (obr./min.) 12000
Oscylacja (mm) 5
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm) 150
Rozmiar nakładki szlifierskiej (cal) 6
Waga (kg) 0.85
Poziom hałasu, LpA (dB) 78
Poziom wibracji (m/s2) 2.48
System odpylania Central vacuum ready
Ciśnienie robocze (bar) 6,2
Przekładka w zestawie (kod) 8292605011
Zapotrzebowanie na powietrze (l/min) 481





Rejestracja gwarancji

Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.

Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.

Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.

Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.

Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.

Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.

Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.

Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach. Rejestracja oznacza uprawnienie KWH Mirka Ltd. do przechowywania i wykorzystywania informacji zawartych w formularzu.

Opinie Klientów
Zaloguj się