Norton Clipper

„Gdybym nie zainwestował w zautomatyzowany sprzęt szlifujący od Nortona, Model T kosztowałby tysiące dolarów, zamiast mniej niż 300”

– Henry Ford

 

To druga część jednego z najbardziej znanych cytatów świata: „Gdybyśmy zapytali klientów, czego potrzebują, to powiedzieliby, że szybszego konia, ponieważ nie wiedzieli czym właściwie jest samochód”. Minęło ponad 100 lat od czasu, gdy Henry Ford tak podsumował swój sukces i nasz w nim udział, a nadal oddaje to istotę naszej firmy: tworzymy narzędzia, które wpływają na efekty prac naszych Klientów. Na zmniejszenie kosztów, na precyzję wykonania, na czas pracy. I zawsze ten efekt wieńczy satysfakcja.
Może Cię zaskoczyć fakt, że nie jesteśmy marką, która od zawsze produkowała materiały ścierne. Nasza historia zaczyna się od Pana Nortona i… ceramiki użytkowej. Któregoś dnia podsunął swojemu pracownikowi pomysł, by wykorzystać proces wypalania ceramiki w piecu do produkcji czegoś innego. Setki prób doprowadziły do zaskakującego wyniku: stworzenia ściernicy pozwalającej na wyjątkowo precyzyjne kształtowanie metalu. Nie była to pierwsza ściernica na świecie, ale była innowacyjna i idealnie wpisała się w potrzeby rozwijającego się przemysłu.  Jej poprzedniczki były prowizorkami – kawałkami drewna pokrytymi klejem i ziarnami polerującymi, więc różnica była znacząca. Pan Norton wykazał się intuicją oraz sprytem i zadbał o patent.
Pierwsi zarządzający zapisali więc zobowiązanie dla kolejnych: twórzcie dla tych, którzy są sprytni jak Norton, którzy nie chcą się męczyć, a osiągnąć efekt, którzy nie chcą tracić czasu i wybierają innowacje rozwiązujące problemy.
Tylko tacy Klienci pozwalają firmie się rozwijać. Mamy za sobą 135 lat nauki, testowania, zdobywania wiedzy o tym, jak powinien działać najwygodniejszy dla Ciebie produkt. Wypracowaliśmy ponad 380 patentów oraz innowacji, a – także dzięki Tobie – to nie jest nasze ostatnie słowo.

Sortuj według:
Wyświetl po produktów