Wczytuję dane...
Model: CEROS 625CV
Producent: MIRKA
Gwarancja: 36 miesięcy
Kod producenta: MIM6252011
Waga produktu: 0.89 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!
1849,00 PLN*
* z podatkiem VAT
 

Seger credit agricole


Credit Agricole

Kalkulator raty

Santander Consumer Bank

Kalkulator- oblicz raty

Elektryczna szlifierka mimośrodowa MIRKA CEROS 625CV 150mm SKOK 2,5mm


MirkaCode: MIM6252011

CEROS 625CV - Kompaktowa Elektryczna Szlifierka Mimośrodowa ze skokiem 2,5 mm. Odprowadzenie pyłu - centralne odsysanie. Doskonały wybór do szlifowania wykończeniowego. Urządzenie wyposażone w nakładkę 150 mm.


Specyfikacja techniczna

Moc 350
Prąd wejściowy (V AC) 90 - 240
Prąd wyjściowy stały (V DC) 22
Prędkość obrotowa (obr./min.) 4000 - 10000
Oscylacja (mm) 2.5
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm) 150
Waga (kg) 0.89
Poziom hałasu, LpA (dB) 68
Poziom wibracji (m/s2) 2.71
System odpylania Central vacuum ready
Przekładka w zestawie (kod) 8292605011
Natężenie prądu (Hz) 50/60
Opakowanie Pudełko kartonowe


Rejestracja gwarancji

Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.

Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.

Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.

Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.

Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.

Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.

Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.

Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach. Rejestracja oznacza uprawnienie KWH Mirka Ltd. do przechowywania i wykorzystywania informacji zawartych w formularzu.