Wczytuję dane...
2535,00
Model: DEROS 550CV
Producent: Mirka
Gwarancja: (zobacz szczegóły) 36 miesięcy
Kod producenta: mMID5502011
Waga produktu: 1 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!

Elektryczna szlifierka mimośrodowa MIRKA DEROS 550CV 125mm SKOK 5mm


MirkaCode: MID5502011

Elektrycznaszlifierka orbitalna opracowana do efektywnego i bezpyłowego szlifowania wszelkiego rodzaju powierzchni. Ta ulepszona wersja Mirka DEROS ma wbudowany czujnik wibracji i technologię Bluetooth o niskim poborze energii. Najmniejsza i najbardziej ergonomiczna szlifierka na rynku jest wyposażony w bezszczotkowy silnik, który utrzymuje stałą prędkość nawet przy dużym obciążeniu. Dzięki najniższym wartościom drgań w swojej klasie i unikalnej symetrycznej konstrukcji gwarantuje, że narzędzie może być używane przez długi czas.


Specyfikacja techniczna


Moc    350 W
Prąd wejściowy (V AC)    220 - 240
Prędkość obrotowa (obr./min.)    4000 - 10000
Oscylacja (mm)    8
Rozmiar nakładki szlifierskiej (mm)    125
Waga (kg)    1
Poziom hałasu, LpA (dB)    71
Opakowanie

   Pudełko kartonowe




Rejestracja gwarancji

Wszystkie narzędzia pneumatyczne i elektryczne firmy MIRKA objęte są 2-letnią gwarancją (od daty zakupu). Jeśli zarejestrujesz swoje narzędzie MIRKA w ciągu 30 dni od zakupu, otrzymasz dodatkowy rok gwarancji.

Okres gwarancji obejmuje rok czasu, jeśli narzędzie jest regularnie wykorzystywane do zastosowań przemysłowych.

Karty gwarancyjne przypisane są do urządzenia i właściciela; każde urządzenie musi zostać zarejestrowane oddzielnie.

Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną osobę ani firmę.

Jeśli z narzędziem MIRKA wystąpi problem z powodu użycia do produkcji wadliwych materiałów lub z powodu niskiej jakości wykonania, MIRKA naprawi Twoje narzędzie za darmo, w zgodzie z warunkami gwarancji zawartymi w Podręczniku Gwarancyjnym. Aby gwarancja była ważna, narzędzie musi być użytkowane, serwisowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami firmy MIRKA, dotyczącymi bezpieczeństwa i obsługi.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z dealerem MIRKA lub lokalnym centrum obsługi klienta.

Narzędzie zwrócone na naprawy gwarancyjne musi mieć dołączony rachunek lub fakturę zakupu. Przy naprawach w dodatkowym okresie gwarancji, do narzędzia musi być dołączony paragon lub faktura zakupu oraz ważny certyfikat przedłużonej gwarancji. W innym przypadku gwarancja będzie nieważna.

Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone bez zbędnej zwłoki. Roszczenie gwarancyjne musi być zgłoszone w okresie gwarancji.

Informacje podane w formularzu rejestracji zostaną zapisane w rejestrze klientów firmy Mirka. Informacje te będą wykorzystywane w ramach obsługi klienta, komunikacji marketingowej i wsparcia technicznego. Mirka nie udostępni ani nie opublikuje Twoich danych w żadnych celach. Mirka zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientem zarówno bezpośrednio jak i przez firmę będącą dystrybutorem firmy Mirka, w celu np. rozwiązania problemów ze sprzętem, uprzedniego zawiadomienia o problemach technicznych, czy też powiadomienia o nowych produktach.

Opinie Klientów
Zaloguj się
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...